Dažniausiai užduodami klausimai


Filmai ir kino repertuaras

Negaliu rasti repertuaro kitai savaitei, ar dirbsite?

Savaitinis kino repertuaras (nuo penktadienio iki ketvirtadienio) sudaromas ir skelbiamas kiekvieną antradienį. Kino repertuarą rasite čia.
Kiek ilgai rodysite konkretų filmą? 
Filmo rodymo trukmė kino teatre priklauso nuo filmo populiarumo. Nauji filmai kino teatre rodomi mažiausiai vieną savaitę, o vidutiniškai 2-4 savaites. Filmų, kurių nebėra repertuare, peržiūras galima užsisakyti grupėms privačiame seanse. Daugiau informacijos galite rasti čia.
Kur galima rasti informaciją apie filmą? (Cenzą, trukmę, kalbą)
Visa informacija apie filmus yra pateikiama šalia kiekvieno filmo: seanso laikas, cenzas, formatas, seanso trukmė ir subtitrų kalba.
Kiek laiko yra rodomos reklamos?
Filmų seansai prasideda reklama ir kino anonsais, kurių laikas yra iki 20 min.
Noriu atvykti su vaiku, kuris neturi 13 metų, o filmas pažymėtas N-13 amžiaus cenzu. Ar galiu pamatyti filmą?
N-7 ir N-13 cenzai nėra griežti. Vaikai filmą gali pamatyti su suaugusiųjų palyda.
Noriu atvykti su vaiku, kuris neturi 16 metų, o filmas pažymėtas N-16 amžiaus cenzu. Ar galiu pamatyti filmą?
N-16 amžiaus cenzas yra griežtas. Tad asmenys neturitys 16-kos metų į filmą nebus įleisti.
 

Kino bilietai: keitimas, rezervavimas, kaina, tipas, nepavykęs pirkimas

Ar galiu grąžinti kino bilietus?

Įsigyti kino bilietai nėra grąžinami, nekompensuojami ir nekeičiami. Dėl svarbių priežasčių pakeisti bilietus galima tik atvykus į kino teatro kasą.
Ar galiu rezervuoti bilietus?
Privatiems asmenims bilietai nėra rezervuojami, juos galima įsigyti apollokinas.lt tinklalapyje, programėlėje arba kino teatro savitarnos kioskuose.
Kokios bilietų kainos „Apollo Kinas“ Vilniaus Akropolyje?
Bilietų kainas „Apollo Kinas“ Vilniaus Akropolyje galite rasti čia.
Kokios bilietų kainos „Apollo Kinas“ Panevėžys?
Bilietų kainas „Apollo Kinas“ Panevėžyje galite rasti čia.
Kokios bilietų kainos „Apollo Kinas“ Vilnius Outlet?
Bilietų kainas „Apollo Kinas“ Vilnius Outlet galite rasti čia.
Ar norint gauti nuolaidą reikia pateikti nuolaidą patvirtinantį dokumentą?
Perkant bilietus pensininkams, neįgaliesiems ir vaikams, reikia pateikti nuolaidą patvirtinantį dokumentą, bilieto pirkimo metu ir/ar įeinant į salę. Nepateikus dokumento kino darbuotojai turi teisę neįleisti į kino salę.
Iki kelių metų vaikai įleidžiami nemokamai?

Jaunesniems nei trejų metų vaikams bilieto pirkti nereikia jei jie filmo metu sėdi savo tėvams ant kelių.
Ar kino teatrai yra pritaikyti žmonėms su judėjimo negalia?

„Apollo Kinas“ yra pritaikytas žmonėms su judėjimo negalia. Svečiai, esantys neįgaliųjų vežimėliuose, įleidžiami nemokamai, jei jie seanso metu sėdi vežimėlyje. Tokiu atveju, bilietas yra išduodamas kino teatro informacijos kasoje. Jei svečias nori sėdėti kino teatro kėdėje, jis privalo įsigyti bilietą. Žmonėms pateikus neįgaliojo pažymėjimą pritaikome nuolaidą.
Ką daryti jei pinigus nuskaičiavo, bet negavau bilietų?
Jei perkant sistema bilietų neatsiuntė/nesugeneravo, o pinigai buvo nuskaityti, prašome atsiųsti savo kontaktinius duomenis ir nepavykusio pirkimo mokėjimo kopiją (arba patvirtinimą iš banko) adresu info@apollokinas.lt
Ką daryti jei pinigai buvo nuskaičiuoti du kartus?
Jei perkant bilietus Jūsų pinigai buvo nuskaičiuoti du kartus, prašome atsiųsti savo kontaktinius duomenis ir mokėjimo kopiją (arba patvirtinimą iš banko) adresu info@apollokinas.lt
Ar bilietą priims, jei rodysiu PDF formatu?

Žinoma! Dar patogesnis būdas - nusipirkus bilietą, taip pat jį galima rasti ir Apollo kinas programėlėje - "Mano bilietai" skiltyje.


Akcijos, pasiūlymai ir specialūs seansai


Kodėl negaliu pasinaudoti „Ačiū“ kino antradienio akcija?
Įsitikinkite, kad renkatės bilietų kategoriją „Įprastas bilietas“. Ši nuolaida netaikoma „Žvaigždžių“ kėdėms. Taip pat nuolaidos kodas negalioja švenčių ir nedarbo dienomis. Jei nepavyksta pasinaudoti nuolaidos kodu dėl kitų priežasčių, parašykite info@apollokinas.lt  ir mes padėsime išspręsti iškilusią problemą. 
Kam galioja šeimos bilietas?
Šeimos bilietas galioja, kai į kiną eina bent vienas suaugęs ir bent vienas vaikas iki 12 m. Vienas šeimos bilietas galioja vienam asmeniui.
Kokiems filmams galioja Šeimos bilieto pasiūlymas?
Pasiūlymas galioja visiems šeimai skirtiems filmams pažymėtais cenzais V ir N7.

 

Moksleivių grupės, renginiai, verslo klientai

 
Ar grupės vadovui reikia mokėti už kino bilietą?
Moksleivių, studentų, kareivių grupei didesnei nei 10 asmenų ir pateikus užsakymą iš anksto grupės vadovai gauna nemokamą bilietą. Daugiau informacijos ir užsakymo formą rasite čia.
Prieš kiek laiko turiu užpildyti rezervacijos formą, jei pasirinkome filmą iš repertuaro?
Renkantis filmą iš kino teatro repertuaro užsakymą pateikti būtina prieš 2 darbo dienas.
Prieš kiek laiko turiu užpildyti rezervacijos formą, jei norime filmo, kurio nėra repertuare?
Specialūs užsakymai (su galimybe pasirinkti laiką ir filmą iš edukacinių filmų katalogo) priimami prieš 7 darbo dienas.
Noriu švęsti gimtadienį kine, kur gauti daugiau informacijos ir kur galiu kreiptis?
Vaikų gimtadienių švenčių pasiūlymas galioja tik „Apollo Kinas Panevėžys“. Vaikų gimtadienių šventėms „Apollo Kinas“ turi specialius gimtadienio paketus. Galite užsakyti kino bilietus, užkandžius gėrimus, tortą ir animatorių. Daugiau informacijos ir rezervavimo formą rasite čia.
Esu verslo klientas, noriu rengti konferenciją kino teatre ar užsisakyti privatų seansą.
Verslo klientai gali rasti daugiau informacijos ir užpildyti užklausos formą dėl salių nuomos, privataus seanso ir kt. adresu čia.
Kaip galiu gauti sąskaitą faktūrą?
Norėdami gauti sąskaitą faktūrą už pirktus kino bilietus, produktus ar dovanų kuponus užpildykite užklausos formą. Užpildžius užklausos formą sąskaitą nurodytu el. paštu atsiųsime per 3 d.d. Užklausos formą rasite čia.


Dovanų kuponai

Turiu dovanų kuponą. Ar galiu su juo atsiskaityti už spragėsius?
Dovanų kuponas galioja tik kino teatruose „Apollo Kinas“, vienas kuponas gali būti iškeistas į vieną kino bilietą. Jis negali būti panaudotas perkant maistą ar gėrimus.
Ar galima pratęsti dovanų kupono galiojimą?
Dovanų kuponų ar kortelių galiojimo laikas negali būti pratęstas ar pakeistas į kitą tos pačios ar kitos vertės dovanų kuponą.
Ar dovanų kupono galiojimo data nurodyta imtinai?
Taip, jį galite panaudoti ir paskutinę dieną nurodytą ant dovanų kupono.
Turiu 9€ vertės dovanų kuponą, bet noriu sėdėti LIUKS, dvivietėse ar žvaigždžių kėdėse. Ar galiu pasinaudoti dovanų kuponu?
Taip, kai pirkimo suma viršija kupono ar kortelės vertę, likusi dalis turi būti sumokėta grynaisiais pinigais ar kortele. Kai pirkimo suma yra mažesnė už kupono ar kortelės vertę, likusi suma nėra grąžinama.
Ar galiu dovanų kuponą panaudoti perkant bilietus internetu?
Taip, kuponus galima panaudoti ir perkant bilietus internetu. Prieš apmokėjimą laukelyje „Panaudoti nuolaidos ar kupono kodą“ įveskite turimo kupono kodą.

 

Kliento paskyros problemos

 
Pamiršau „Apollo“ Klubo slaptažodį / noriu pakeisti savo slaptažodį.
Jūsų „Apollo“ Klubo paskyros slaptažodis gali būti atstatytas tik el. paštu ir tik jei jis yra aktyvus bei yra mūsų duomenų bazėje. Jei nepavyksta atstatyti slaptažodžio kreipkitės į info@apollokinas.lt
Kaip galiu ištrinti savo Apollo Klubo nario paskyrą?
Jei norite ištrinti savo Apollo Klubo paskyrą, užpildykite asmens duomenų ištrynimo prašymą. Prašymą galite rasti čia.
Kiek laiko saugote Klubo narių asmens duomenis?
Klubo narių asmens duomenys ir informacija, susijusi su jų pirkimais yra saugomi 10 metų nuo paskutinio paskyros naudojimo, o praėjus minėtam terminui asmens duomenys automatiškai panaikinami. Asmens duomenys gali būti ištrinti anksčiau, jei „Apollo“ klubo narys pateiks prašymą

 

Pamesti / rasti daiktai

 
Jūsų kino teatre palikau savo kuprinę.
Norėdami gauti greitesnį atsakymą dėl pamesto daikto, apsilankykite kino teatre. Taip pat galite rašyti adresu info@apollokinas.lt pateikdami tikslų pamesto daikto aprašymą. Informacija bus persiųsta į atitinkamą kino teatrą, o su Jumis bus susisiekta asmeniškai.

 

Kontaktai pateikti užklausoms

 
Noriu su Jumis susisiekti. Kokiu numeriu galiu paskambinti?
Kino teatrai neturi atskiro tel. numerio, dėl informacijos kreiptis į info@apollokinas.lt Dėl neatidėliotinų problemų kreiptis tiesiai į kino teatro kasą.


Nemokamo bilieto gavimas ir naudojimas


Kas yra nemokamas bilietas ir kaip jį gauti?

Nemokamas bilietas tai bilietas, kurį klubo narys gauna nemokamai, kai yra peržiūrimi devyni prieš tai įsigytų bilietų seansai. Nemokamas kino bilietas yra sugeneruojamas per 72 val. po įvykusio seanso. Jį galite matyti savo paskyroje, taip pat yra atsiunčiamas el. paštu.
Kodėl negaliu panaudoti nemokamo bilieto renginiui/išankstinei premjerai?

Nemokamas bilietas negalioja specialių renginių metu. 
Ar galiu nemokamą bilietą atiduoti draugui ar šeimos nariui?
Dovanų kuponus galima perleisti kitam asmeniui.
Ar galiu nemokamą bilietą panaudoti perkant bilietus internetu?

Dovanų kuponai taip pat gali būti naudojami perkant bilietą internetu. Pradedant mokėjimo procesą, sistema suteikia galimybę įvesti nuolaidos kodą, kurį reikia patvirtinti varnele.


Atsiliepimai apie seansus


Filmas rodomas nekokybiškai / neveikia LIUKS ar Žvaigždžių kėdės
Jei filmas rodomas nekokybiškai, neveikia „Žvaigždžių“ kėdės ar nutiko kitos problemos prašome nedelsiant informuoti kino teatro darbuotoją. Pretenzijos po kino seanso nebus priimamos. 

Visi pastebėjimai ir pasiūlymai gali būti siunčiami el. pašto adresu info@apollokinas.lt. Visos pastabos ir atsiliepimai, susiję su konkrečiu kino teatru, bus perduoti atitinkamam kino teatrui.