„Geriausios 2019 metų KANŲ LIŪTŲ reklamos“: dar daugiau tikrų emocijų
Nuo skardaus juoko iki graudinančio jaudulio. Tai žada į kino sales spalio 15-ąją sugrįžtančios „Geriausios KANŲ LIŪTŲ reklamos“. Beveik 2 valandų programoje – reklamos, jau įėjusios į istoriją, ateitį keičiantys kūrybiniai sprendimai ir istorijos, kurios nepaliks abejingų.
„Reklamoms šiandien neužtenka būti vien reklamomis – vartotojai kaip niekada tikisi gerų istorijų, autentiškumo ir gyvenimą keičiančių sprendimų. Būtent tai ir atspindės „Geriausios KANŲ LIŪTŲ reklamos“, – sako Gabrielė Burbienė, „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalio atstovė Lietuvoje.
„Geriausių KANŲ LIŪTŲ reklamų“ programą Lietuvos kino teatrams sudaręs Algirdas Ramaška antrina, kad šiųmetinė programa atrinkta itin kruopščiai. „Žiūrovai patirs emocijų amerikietiškus kalnelius – juokingas reklamas keis socialiai jautrūs vaizdai, o po to vėl pralinksmėsime. Šio fenomenalaus renginio paslaptis ir yra ta, kad žiūrovas vienu metu gauna aktualumą ir dvi labai priešingas emocijas“, – sako A.Ramaška.
Dėmesio! Visas reklamas matysite originalo (anglų) kalba, be lietuviškų subtitrų.
Geriausios 2019 metų KANŲ LIŪTŲ reklamos
KANŲ LIŪTŲ reklamos 2019
N13
Filmo žanras
(none)
Filmo trukmė
2 h 0 min
Filmo žanras
(none)
Filmo trukmė
2 h 0 min
„Geriausios 2019 metų KANŲ LIŪTŲ reklamos“: dar daugiau tikrų emocijų
Nuo skardaus juoko iki graudinančio jaudulio. Tai žada į kino sales spalio 15-ąją sugrįžtančios „Geriausios KANŲ LIŪTŲ reklamos“. Beveik 2 valandų programoje – reklamos, jau įėjusios į istoriją, ateitį keičiantys kūrybiniai sprendimai ir istorijos, kurios nepaliks abejingų.
„Reklamoms šiandien neužtenka būti vien reklamomis – vartotojai kaip niekada tikisi gerų istorijų, autentiškumo ir gyvenimą keičiančių sprendimų. Būtent tai ir atspindės „Geriausios KANŲ LIŪTŲ reklamos“, – sako Gabrielė Burbienė, „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalio atstovė Lietuvoje.
„Geriausių KANŲ LIŪTŲ reklamų“ programą Lietuvos kino teatrams sudaręs Algirdas Ramaška antrina, kad šiųmetinė programa atrinkta itin kruopščiai. „Žiūrovai patirs emocijų amerikietiškus kalnelius – juokingas reklamas keis socialiai jautrūs vaizdai, o po to vėl pralinksmėsime. Šio fenomenalaus renginio paslaptis ir yra ta, kad žiūrovas vienu metu gauna aktualumą ir dvi labai priešingas emocijas“, – sako A.Ramaška.
Dėmesio! Visas reklamas matysite originalo (anglų) kalba, be lietuviškų subtitrų.
Nuo skardaus juoko iki graudinančio jaudulio. Tai žada į kino sales spalio 15-ąją sugrįžtančios „Geriausios KANŲ LIŪTŲ reklamos“. Beveik 2 valandų programoje – reklamos, jau įėjusios į istoriją, ateitį keičiantys kūrybiniai sprendimai ir istorijos, kurios nepaliks abejingų.
„Reklamoms šiandien neužtenka būti vien reklamomis – vartotojai kaip niekada tikisi gerų istorijų, autentiškumo ir gyvenimą keičiančių sprendimų. Būtent tai ir atspindės „Geriausios KANŲ LIŪTŲ reklamos“, – sako Gabrielė Burbienė, „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalio atstovė Lietuvoje.
„Geriausių KANŲ LIŪTŲ reklamų“ programą Lietuvos kino teatrams sudaręs Algirdas Ramaška antrina, kad šiųmetinė programa atrinkta itin kruopščiai. „Žiūrovai patirs emocijų amerikietiškus kalnelius – juokingas reklamas keis socialiai jautrūs vaizdai, o po to vėl pralinksmėsime. Šio fenomenalaus renginio paslaptis ir yra ta, kad žiūrovas vienu metu gauna aktualumą ir dvi labai priešingas emocijas“, – sako A.Ramaška.
Dėmesio! Visas reklamas matysite originalo (anglų) kalba, be lietuviškų subtitrų.
Filmo informacija
Cenzas
N13 – Žiūrovams nuo 13 metų
Gamybos metai
2019
Studija
CinemaAds
Filmo platintojas
CinemaAds
Kinuose nuo
2019-10-15